Dzisiaj będzie o DUREXie, ale zanim przejdziemy do sedna sprawy, spójrzmy na niego nieco inaczej niż zazwyczaj... ;)
Durex jest jedną z marek tworzoną przez międzynarodową firmę Reckitt Benckiser. Założona została w 1814 roku w Wielkiej Brytanii, a dziś wypuszcza na rynek detergenty, środki czystości, higieny i leki bez recepty znane nam wszystkim. Należą do nich:
-Air Wick
-Finish
-Vanish
-Veet
-Cillit Bang
-Calgon
-Harpic
-Woolite Perła
-Bryza
-Strepsils
-Nurofen
-Gaviscon
-Dettol
-Scholl
oraz bohater tytułowy dzisiejszego postu:
-Durex
Ich 3-minutowa historia i wizja zawarta jest w tym filmie.
Na stronie głównej firmy zamieszczony jest bardzo obrazowy i przemawiający do wyobraźni opis produktów. Zachęcam do zapoznania się z takim pomysłem ich przedstawienia.
Logo stanowi różowy latawiec który ma symbolizować niezawodność i wyrazistość Marek Kluczowych. (14 marek RB plasuje się w czołówce w ramach swoich kategorii)
Zanim przejdę do sedna sprawy myślę, że warto też wspomnieć o samej polityce zatrudnienia w RB.
Osoby związane z firmą - od praktykantów, przez managerów, po dyrektora generalnego prowadzą bloga pod adresem: http://www.myrbopportunity.com/, gdzie zamieszczają posty na temat ich pracy i prowadzonych projektów, a pracownicy wyższego szczebla często zmieniają kraje w których piastują swoje stanowisko. Dzięki temu mają możliwość patrzenia na rynek przez pryzmat międzynarodowy.
Otóż: Jeszcze przed wakacjami ogłoszono konkurs na parę, która będzie pełniła funkcję... kochanków. ;) Firma ufundowała im pobyt w Wenecji, gdzie zdobywali wiedzę z zakresu związków, relacji i seksu. W ciągu czterech tygodni mieli przetestować erotyczne scenariusze Durexa, a całą akcję i doznania partenrów mierzyły monitory cardio. Do konkursu napłynęło ponad 6 tysięcy zgłoszeń, podobno Polska pobiła w tym roku rekord w tej kategorii. ;)
Kojarzycie tradycyjne reklamy tych prezerwatyw?
Np.
1. Prześmieszne jak dla mnie Poleć na Durex?
2. Nie do końca mnie przekonujące poniższe dziwactwo?:
3. Przygłupie jak dla mnie romansidło?
4. Lub ostatnie, całkiem dobrze wymyślone:
Która z form promocji jest Waszym zdaniem bardziej przemawiająca i skuteczna?
0 komentarze:
Prześlij komentarz