piątek, 26 lipca 2013





  • POZOSTAŁE
  • Ponieważ jutro czeka mnie 12-godzinna podróż pociągiem, postanowiłam odwiedzić dzisiaj Empik i zaopatrzyć się w ciekawą lekturę, dzięki której upłynie ona szybciej. Postawiłam na: StartUpMagazine (8,50zł) oraz MilionForbes (14,50).



    Pierwsza gazeta zaintrygowała mnie głównie artykułem z ostatniej strony - Polski biznes w Norwegii. Skusiłam się na nią pierwszy raz, po jej przeczytaniu na pewno dodam recenzję. W chwili obecnej mam mieszane uczucia co do tego, czy warto w nią inwestować - w stosunku do ceny ma niewielką ilość stron.

    Drugą znam od pierwszego numeru i polecam z czystym sumieniem. Olbrzymia kopalnia wiedzy i inspiracji, dużym plusem jest też fakt, że kilka artykułów dostępnych jest online po kliknięciu linku z tytułem. Cały numer jest dostępny po zakupie również w wersji elektronicznej.

    Ponadto zabieram ze sobą jeszcze książkę opisującą dokładnie historię sukcesu jednego z największych amerykańskich biznesów, jakim jest McDonald's. Liczy ona ponad 400 stron, więc na nudę raczej nie powinnam narzekać. (Z dobrego serca polecam wszystkim zainteresowanym zaopatrzenie się w lupę przed rozpoczęciem tej lektury, ktoś ewidentnie przegiął z wielkością czcionki).


    Nawiązując do tematu pokażę wam jeszcze co znalazłam w ostatnim czasie: 


    W Singapurze McDonald's wprowadził punkty szybkiej sprzedaży. Myślę, że u nas przyjął by się równie dobrze, chociaż na Polskich ulicach nie spotkałam jeszcze czegoś podobnego...
    Poza tym duże grono świeżo upieczonych magistrów miałoby większe szanse na znalezienie pracy. ;)

    A Wy co myślicie na temat budek szybkiej obsługi McDonald's?

    Macie jakieś ciekawe artykuły/gazety/książki godne polecenia?


    pozdrawiam!

    0 komentarze:

    Prześlij komentarz