sobota, 19 kwietnia 2014


1. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie reklama sklepu internetowego z kartkami Cardstore. Do sieci trafił film wiralowy w którym to pewna firma szuka kandydata na stanowisko dyrektora operacyjnego i przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami. Wymagania wobec nich są dość wygórowane... Mam tu na myśli pracę 135 godzin w tygodniu w pozycji stojącej, brak przerw, znajomość zagadnień z zakresu finansów, psychologii, medycyny, umiejętność wykonywania 10-15 zadań w jednym czasie, brak możliwości wzięcia urlopu...  O jakie stanowisko i za jak wysokie wynagrodzenie chodzi? Warto obejrzeć film do końca. :)


Jak się okazuje miliony osób na świecie przystaje na powyżej wymienione warunki... :)

2. Nie do końca rozumiem, dlaczego właśnie ten krótki film został wyróżniony w konkursie Empiku Książka - stosuj codziennie. Biorąc pod uwagę rolę i wizerunek tej sieci sklepów przekaz wydaje się niespójny. (Chociaż czytałam, że w przeciągu najbliższych 5 lat mają zamiar wycofać się z kultury i postawić na pierdoły i artykuły dekoracyjne, których już dzisiaj jest tam zdecydowanie za dużo... Może to kolejny krok w stronę zmian?)


3. Postanowiłam dodać tu również przykład paranoi amerykańskiego myślenia, czyli uznaną za skrajnie rasistowską tajlandzka reklamę DunkinDonuts...



poprzednie posty z cyklu kreatywne reklamy:




Next
This is the most recent post.
Previous
Starszy post

0 komentarze:

Prześlij komentarz