poniedziałek, 23 grudnia 2013


Zebrałam kilka kampanii które nawiązują do nadchodzących świąt i w poniższym poście podzielę się z Wami tymi najlepszymi. Zaczynamy:


1. Na miejscu pierwszym świąteczna akcja na lotnisku. Myślę, że pan, który powiedział, że pod choinkę chciałby dostać skarpetki i bieliznę pluł sobie później w brodę za swoje niezbyt wygórowane życzenia. ;) I jak tu nie wierzyć w Świętego Mikołaja? Brawo WestJet!


2. Podobna do poprzedniej, jednak dużo bardziej uboga polska wersja powyższej akcji:








3. Kampania społeczna If only for a second przeprowadzona przez fundację Mimi. Akcja skierowana była do osób, które walczą z rakiem - kilka osób poddało się totalnej metamorfozie fryzjerom i stylistom. Na koniec postawiono ich przed lustrem, a fotografowie i kamerzyści uwiecznili ich reakcję. Myślę, że dzięki temu chorzy przez chwilę zapomnieli o swoim cierpieniu, zatem cel został osiągnięty.


4. Ten film prawdopodobnie już widzieliście, w listopadzie osiągnął szczyt popularności - w roli głównej Jean-Claude Van Damme robiący szpagat pomiędzy dwoma jadącymi ciężarówkami Volvo. Efekt końcowy powstał bez żadnych manipulacji, został nakręcony na płycie lotniska w Hiszpanii. Patrząc na tą reklamę z tego świadomością jestem w stanie uwierzyć w stabilność tych pojazdów i precyzyjny układ kierowniczy, jakimi się szczycą.


Jako bonus lekko przerażona mina i reakcja aktora, kiedy dowiedział się jaka jest koncepcja reklamy... :) 


Kiedy już pełni podziwu kończymy oglądać ten krótki spot z myślą, że stabilności lepiej nie dało się przedstawić, pojawia się Chuck Norris i robi szpagat pomiędzy dwoma lecącymi samolotami, mając na głowie choinkę złożoną z ustawionych na sobie komandosów i składa nam świąteczne życzenia. Za tą komputerowo wykonaną parodię odpowiedzialna jest agencja Delov Digital. ;)



Korzystając z okazji, za Chuckiem Norrisem i ja życzę Wam Wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz