środa, 18 grudnia 2013


Wszystko na tym świecie się zmienia, oprócz jednego - goła baba zawsze wszystko sprzeda, zatrzyma wzrok odbiorcy i zostawi w świadomości reklamowany przedmiot. Jak daleko są w stanie posunąć się agencje reklamowe?

Moim zdaniem, dość daleko. Rzućcie okiem na to, jak zrobić chwytliwą reklamę: 

1. Tom Ford pojechał po bandzie. Jak robimy reklamę w jego stylu? Bierzemy produkt który chcemy sprzedać i myślimy w jaki sposób by go przedstawić, gdzie ulokować, żeby zwracał na siebie uwagę. Zakładamy, że mamy przed sobą produkt dedykowany mężczyznom. Myślimy, myślimy, myślimy... i nic lepszego nie jesteśmy w stanie wymyślić. Jest jedno miejsce, które na pewno przyciągnie męski wzrok: 



No, może jest jeszcze drugie... 


Jest reklama? Jest. Sprzedaje się? Podobno się sprzedaje... 

2. Teraz bierzemy na tapetę BMW. To akurat mi się podoba, niesie za sobą jakąś dajmy na to... głębszą myśl. :) BMW promuje w tej kampanii używane samochody.


3. Jako ostatni przykład posłuży mi reklama niemieckiego magazynu. Przesłanie i ewentualny sens chyba do interpretacji własnej. Proszę bardzo:



1 komentarze:

  1. Pamiętam u mnie w mieście była reklama na bilbordzie, portret kobiety na całą planszę. A niewielkimi literami obok: blacho dachówki! Ciekawo jest to jak wykorzystywany jet wizerunek kobiety do reklam. Powyższe są bardzo wulgarne i traktują kobiety bardzo przedmiotowo. Nie wątpię, że jest to chwyt marketingowy, ale o czym to świadczy... można by dyskutować...

    OdpowiedzUsuń