czwartek, 9 stycznia 2014


Czasami wydaje się, że pewnych produktów zwyczajnie nie da się przedstawić w inny sposób, niż powszechnie nam znany.

Jak pokazać klientom nową szminkę? Czy przyszło Wam do głowy coś innego niż: przy pomocy pięknej, malującej się kobiety, ewentualnie pomalowanych ust które wypełniają cały kadr?

Marka Lancome postanowiła przekroczyć tą granicę i zaprosiła do współpracy Jahnna Harringtona. Jej efekt można obejrzeć poniżej:





Nie powiedziałabym, że czuję się zachęcona do zakupu, ale na pewno nie zapomnę o tym, że mają nowe szminki...

Jeżeli jesteśmy już w temacie dziwactw, nie wypada pominąć tematu pomadek Chapstick. Oto co nam zaserwowali:




a jednak się da... ;)



2 komentarze:

  1. Może reklama jednak skierowana jest do mężczyzn? Zdarza się przecież, że i płeć brzydka używa kosmetyków tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Lancome raczej tą reklamą nie zachęciłby mnie do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń